11 mars, 2008

Beltet jeg fikk til jul

Jeg har en fantastisk kone. Hun kjenner meg og vet hva jeg trenger. Hver gang vi nærmer oss jul og bursdag så har jeg dårlig fantasi med tanke på hva jeg ønsker meg.

Sier at jeg ønsker meg snille barn for å si noe.

Til jul så fikk jeg et kjempefint belte. Jeg var så glad for det. Jeg trengte det beltet.

I januar begynte jeg å trene. Slutten av januar forsvant beltet. I går fant kona mi beltet igjen.

Problemet var at beltet hadde vokst siden sist. Når jeg tok det på, på det innerste hakket, så var det ikke i nærheten av stramt. Det var så løst at det gikk opp av seg selv.

Så nå trenger jeg enten en hullemaskin eller et nytt belte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har hullemaskin på KappAhl, så der kan du få laget deg mange nye hull i beltet ditt.. hehe..;P

*Elin*

bigdaddy sa...

Skal ta med beltet til Ålesund jeg...

orjanv sa...

nåær jeg var liten og hadde tilsvarende problem, brukte jeg pappas syl.

Anonym sa...

Jeg stemmer også for å lage nye hull i beltet, jeg er en økonomisk sjel;)