05 mars, 2008

Mentalt overskudd

Jeg er en hardt arbeidende student. Jeg jobber hardt hver dag for å lære og for å gå gode karakterer. Selv om jeg har en fritid, så surrer hodet rundt det jeg studerer stort sett hele dagene.

Dette tror jeg er årsaken til at jeg er en periode blogger. Når jeg har ferie, eller av andre grunner ikke arbeider aktivt med studiene så kommer bloggeroverskuddet.

Forrige uke, var barna syke 2 dager, jeg var syk en dag, og det var arbeidslivsdag en dag. Den siste dagen var jeg så trøtt at jeg ikke fikk lest likevel. Resultatet av forrige uke? Det første blogginnlegget siden november.

Jeg beklager denne metabloggingen, men det er for meg en viktig forklaring på den meget varierende aktiviteten på denne bloggen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg savner muligheten for oss ikke-bloggspotere å legge inn link... Mange av oss har nemlig andre hjemmesider eller linker vi godt kunne tenke oss å henvise til! Har forøvrig oppdaget at dette plutselig gjelder alle blogspot-sider, er det blogspot sjøl som har fjerna denne funskjonen??

bigdaddy sa...

Jeg er ikke teknisk avansert nok til å fjerne eller legge til noen linker...

Gjorde det en gang for lenge siden, men har glemt hvordan.


Så jeg tviler på at det er blogspotterne som gjør det.

Anonym sa...

OK, da er det kanskje blogpspot sjøl som har fjerna den muligheten da... Eller dvs: Både "Navn" og "Nettadresse" rutene står der enda, men alt vi skriver i nettaddresse-ruta blir bare grått...

bigdaddy sa...

Trist

bigdaddy sa...

Trist