20 juli, 2006

Matja

Matja heter datteren min. Hun ble født i går (19.07.06) klokken 19.42.

Hun var 3844 gram og 51 cm lang. Det kan se ut som om hun har litt krøller i håret. Haken er knøttliten og kinnene er veldig store.

Bortsett fra at en ser litt rar ut når en akkurat er født så er hun helt nydelig.

Tidligere PK var utrolig flink. Hun gjorde en fabelaktig jobb som fødekvinne. Jeg er vanvittig stolt av henne.

I morgen (altså etter at jeg har sovet) skal jeg, svigermor og 2 på besøk til mor og datter. Deretter skal jeg gå med posten i 4 timer før jeg igjen skal hilse på.


Det er et lite under. Beklager at jeg ikke har fått lagt ut bilder, men glemte kameraet på sykehuset.

11 kommentarer:

elisabeth sa...

gratulerer kjempemasse!

Anonym sa...

gratuleeeerer!!
joho!!

Siv Iren sa...

sukk, smelt:)

maria sa...

GRATULERER!!!!!

Så utrolig gøy å høre!!! Du får hilse masse!!

Anonym sa...

gratulera me ein liten skjønnhet te! dåkke må jo værra fabelakti fornøyde...

eg følle førtsatt me å glede meg te eventuelle bilder!!

darlingand sa...

gratulerer så masse!!! =)

SOLveig sa...

NICE!!

gratulerer.
en ny verdensborger e alltid velkommen :)

Idalexa sa...

GRATULERE!!

matja e et kjempesøtt navn da=)

vi smiile

kruldis sa...

Nå gjenstår det bare å legge jorden under dere!
Den jordmora på sykehuset må ha gjort et dypt inntrykk, siden dere har oppkalt barnet etter henne!

Tore

Anonym sa...

hun har bursdag samme dag som min kone, connie! hurra!!!

grattis så masse fra begge to her i kroken sør. vi ønsker å besøke dere så snart vi får lov..

sa jeg hurra?

Anonym sa...

Gratulerer så mye som to-barnsforeldre! Klemmer fra Kristine og Stian