11 mai, 2006

Homofile i samlivsspaltene

Når jeg så har slått fast at homofili er unormalt, blir så spørsmålet mitt: Hvorfor i all verden forlanger homofile å bli tatt med i samlivsspaltene i VG?

Leste en artikkel hos VGs psykolog der hun hadde mottatt en henvendelse fra en homse om at hans legning ikke ble tatt med i spaltene.

Det er vel kanskje det verste sytet jeg har hørt.

Samlivsspaltene og det meste stoffet i VG er beregnet på flertallet av befolkningen. Ikke på minoritetene.

Det vil være som om en kommunist (som tross alt er flere en homsene) skulle kreve at VG tok hensyn til dennes politiske ståsteder i sin lederartikkel.

En psykiater lærte meg at jeg skal slutte å si at verden er full av idioter, fordi det former meg, men heller undre meg over dem.


Så kjære homofile mann på 40 år, som henvendte det til VG, jeg under meg over hvordan du klarer å vri ut av deg slike henvendelser!!!

Ingen kommentarer: