27 mai, 2006

Meldeplikt

*ring...
ring...
ring....*
UD: Velkommen til Utendriksdepartementet
Big daddy (BD): Heisann, jeg skal reise til Sverige på ferie

*stillhet*

UD: Ja?
BD: Ja, jeg tenkte jeg skulle si ifra
UD: Si ifra?
BD: Ja, si ifra, slik at dere vet hvor jeg er
UD: Hvorfor skal vi vite hvor du er?
BD: Hver gang det har vært en terroraksjon eller en naturkatastrofe sier dere at folk ikke har meldeplikt til UD
UD: Ja?
BD: Så i tilfelle Svinesundbroen skulle rase, noen gærninger tar løs eller at det rett og slett skulle bryte ut fugleinfluesnsa, e-coli eller noe, så skulle dere ikke lure mere
BD: Ja, siden det ikke er meldeplikt, så skader det vel ikke å hjelpe dere å gjøre jobben deres mener jeg :)

*stillhet*

UD: Ja, takk skal du ha, og ha en god reise

9 kommentarer:

Prinsesse Solstråle sa...

Bra du er pliktoppfyllende. Husk å si ifra til meg om du skulle reise noe sted da. Man vet jo aldri hva som kan hende for tida...

bigdaddy sa...

Skal prøve å huske det...

Kunst Kriticum sa...

Fantastisk Marius. Dette er humor på høyt eller ihvertfall middels nivå, som vi jo vet er ganske mye høyere enn lavt nivå. Jeg lo godt!

Prinsesse Solstråle sa...

Ring
Ring
Ring

BD: Ja Hallo?
PK(Prinsesse Kulerund):Ehe hei.
BD: ja?
PK: Ehe...eh... oj...
BD: Sikkert?
PK: Ja. Tror det.
BD: Kommer.
PK: Ja. AU. Kjøp sjokolade da.

bigdaddy sa...

*Etter å ha fått matet inn med teskje, vil jeg offentliggjøre, at PK, i innlegget over latet som om fødselen var i gang...*

Prinsesse Solstråle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
bigdaddy sa...

ooops...

Det var ikke meningen å slette kommentaren fra PK. Jeg er virkelig lei meg for det. Det skal ikke gjenta seg.

Anonym sa...

Hyl ROFL!
dere er kokte..

Anonym sa...

Auuu!!! Latterkrampe! No kommer æ til å ha DEN gangsperra i magen!
Jaja, får skylde på UD. E d ikkje derfor de finnes?