31 mai, 2006

Hjertet i halsen...

I dag har jeg øvelseskjørt. Jeg satt ikke bak rattet, men satt med ansvaret. Det er lenge siden jeg har vært med på noe så Scary.

På tross av et napp i håndbrekket og et "riv i rattet" oppstod det ikke noen farlige situasjoner, verken for folk, fe eller kjøretøy. Vedkommende bak rattet var flink.

Før jeg fikk lappen syntes jeg det var skikkelig kjipt at det var enkelte voksenpersoner som ikke ville la meg øvelseskjøre. I dag forstår jeg dem!!!

Jeg vil med dette utbringe en takk og en skål til min far som lot meg øvelseskjøre til skolen nesten hver dag i ett år.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg har tenkt flere gange rpå det samme, jeg er over 25 og har hatt lappen i 5 år, det som er kravet til å ha et slikt ansvar.. pluss bil.

jeg lurer på hvordan det er, så det var fint å lese det du skriver, BD.