15 juni, 2006

Bigdaddy, en: Super-power-h4xor-geek

*ring...
ring...
ring...*

Finnmark-bygd-trygdekontor (FBT): Hallo, du er komme til en Finnmark bygd trygdekontor, vi hjelper ikke folk, men vi later som, kan jeg hjelpe deg?

Bigdaddy (BD): Jeg vil gjerne få tilsendt 5 eksemplarer av skjema E-314-G.
FBT: E-300 og hvafornoe?

BD: Jeg ønsker å trekke jobbsøknaden min. Skjema E-314-G, skal fylles ut i 5 eksemplarer hvorav to makuleres på stedet, dette er skjemaet for å trekke jobbsøknader til det offentlige.

FBT: Trekke jobbsøknaden? Vi som hadde tenkt å tilby deg ett tre års vikariat med muligheter for forlengelse.

BD: I dag ble jeg erklært en Super-power-h4xor-geek. Så bare send de skjemaene frøken.


Hoyd skrev:
"jeg syntes b burde holde, a er jo for super-power-h4x0r-geeks, mens b for smarte og
c for normale mennesker"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratutulerer sønn - vi feirer deg i Bodø i dag med gjellosing og gode venner.

Prinsesse Solstråle sa...

Jeg har alltid visst at du er et geni:-)
Smask på nesen din fra PK.