21 juni, 2006

Fornøyd Bjørnø?

Nå har jeg vært flink gutt og tatt Bjørnøs anmodning om å være begrense postingen min. Han har påpekt at det er vanskelig for leserne å følge med.

Så langt har jeg postet alle tanker fullstendig ukritisk. Tanken har vært at hyppig posting gjør at flere folk hyppig vil sjekke siden min, og derved skape aktivitet og tilfredse lesere.

En annen tanke er å begrense postingen til en om dagen. Da vil det alltid være oppdatert, og så vil jeg kunne spare innlegg fra de dagene jeg er ekstra engasert til dager jeg er mindre engasjert.

Den tredje måten å gjøre det på er å dele bloggen opp og ha feks: en personlig del, en teologidel og en politisk/samfunnskritisk del. Så passer jeg på at jeg oppdaterer alle delene noen ganger i uken. På den måten vil det avhenge av hva jeg har på hjertet hvilken blogg som oppdateres hyppig.

Så hva synes dere, mine kjære lesere?


Hvordan skal Bigdaddy poste?
Bigdaddy burde poste en gang om dagen.
Bigdaddy dele bloggen i 3.
Bigdaddy skal fortsette å poste alt han orker.
Free polls from Pollhost.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

når lyttet du til gode råd? Velg det du synes er best for deg og dine nærmeste.

bigdaddy sa...

Er det slik at jeg ikke lytter til råd?

Å argumentere mot at jeg ikke lytter til råd er som å argumentere mot kritikk om at en ikke kan motta kritikk.

Hmm...

Så jeg lytter ikke til råd altså...

Anonym sa...

Visst kjenner jeg Kris.. men hvem er du? Burde jeg vite hvem du er? :-)

Kunst Kriticum sa...

Jeg er fornøyd :)

Anonym sa...

Gjør som du vil kjære deg, Marius, jeg har ikke problemer med å følge med!

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Stemte på det siste alternativet jeg. Blogg når du føler for det :)