05 juni, 2006

Fridag

*ring...
ring...
ring....*
Fødeavdelingen (FD): Velkommen til Fødeavdelingen
Prinsesse Kulerund Fan(PKF): Heisann, er det lenge til bloggen blir oppdatert?

*stillhet*

FD: Blogg?
PKF: Ja, Blogg

FD: Oppdatert?
PKF: Ja, bloggen er ikke oppdatert i dag

FD: Hvorfor ringer du til oss å spør når bloggen kommer til å bli oppdatert?
PKF: Hun har ikke oppdatert bloggen i dag. Hun tar aldri en fridag. Da må hun være hos dere.

FD: Hvilken blogg?
PKF: Prinsesse Kulerunds blogg, den eneste bloggen som er verdig å leses.
FD: Å, den ja. Selvfølgelig.
PKF: Ja, når blir den oppdatert?

*stillhet*

FD: Jeg kan ikke svare på spørsmålet pga taushetsplikt. Men hun kan jo kanskje ha tatt en fridag igjen?

4 kommentarer:

bigdaddy sa...

Ok, så var det ikke så morsomt som sist. Jeg måtte prøve.

Prinsesse Solstråle sa...

Jeg syntes den var veldig morsom:-) Tenkte faktisk på det. At vi kanskje ville bli etterlyst. Det var nok for mange som så oss på Sommarøy i går.

Anonym sa...

hahaha, jeg liker dine dialoger.

morsomt.

grunnen til at jeg ofte er tidlig ute med å kommentere bloggen din er at jeg har satt opp automatisk alarm mot mailen min på når du oppdaterer din blogg.

lett for meg da å se, "oi, denne var bra"

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

ulv ulv.