12 juni, 2006

Tid for lunch

Her er enda en ny spørreundersøkelse.



Hva liker du best?
Coq au vin. (Hane i vin)
Nachos, med kjøtt, salsa, ost og rømme.
Melon med spekeskinke.
Ungarsk Gulasj
Dolmio.
Lammestek.
Ovnsstekt kalkunbryst med bakte poteter
Hjemmelaget hamburger
McDonalds søppel
Ostesmørbrød.
Kjøttkaker i brun saus, ertestuing, tyttebær
Finnbiff
Hjemmelaget fiskegrateng.
Møljekalas (Fersk fesk, lever og rogn)
Kveite i lys saus
Lutefisk med Bacon
Egg og Bacon, på skive med tomat og salat
Vi snakker lørdagspizza, vi snakker ekte kjærlighet...
Dollys?
Gigantisk biff
Free polls from Pollhost.com



Kjente du at det pirret?

Søknader om middagsinvitasjoner legges inn på kommentarfeltet.

9 kommentarer:

Prinsesse Solstråle sa...

Ser noen har fått seg ny hobby...

bigdaddy sa...

lol

Anonym sa...

Mhh, du kan komme en tur til Kristiansand og lære mannen min noen nye triks? PS: Han liker faktisk å lage mat... Hehe;)

Anonym sa...

jeg kom over noe kult..

har en kalender på skrivebordetp å jobben, som er ifra Storvik & co, hehey??

bilde av kalenderen

Prinsesse Solstråle sa...

Jeg kunne godt tenke meg biff i dag...

bigdaddy sa...

Det må være rart å arbeide i et firma som heter "Storvik".

Anonym sa...

Ble sulten av det der...

Anonym sa...

Tips:
Husk.. med nachos må det være guacomåle.. (hakke peiling jsut nu på kordan det egentlig skrives)

bigdaddy sa...

Må si at jeg virkelig ikke har skjønt poenget med Guacamole.

Det er jo en slags dressing laget av avocado. Men den smaker ikke noe spesiellt, veldig svak smak.

Når den blandes med sterke ting, så klarer jeg ikke å ense den. Den kommer ikke fram. Det kan hende at det er poenget med Guacamole, at det skal dempe smaken, og at vi har erstattet den med rømme? Ikke vet jeg.

Kan for lite om mexicansk mat, ihvertfall slik den skal være.