11 juni, 2006

Kommentarer på bloggen

Jeg treffer i blant mennesker som i levende live kommenterer min blogg. Dette finner jeg veldig hyggelig og blir rørt over at noen:

1. Gidder å lese det jeg skriver
2. Ikke får betalt for det.
3. Liker det.

Det jeg da forundres over er at det synes å være noe galt i proporsjonene mellom det som som leses og det som kommenteres.

Derfor: legg igjen en kommentar hver gang du har lest noe. Det trenger ikke være langt og tankefullt. Det hadde vært topp med ett: "hmm..."


Om du ikke har blogg, så klikker du på anonym, så bare du signerer i bloggfeltet( om du vil). Gjør det. Alle som nå har lest dette innlegget er pliktig til å legge igjen en kommentar.

(akkurat som om en blogger kan pålegge leserne sine noe som helst...)

5 kommentarer:

Prinsesse Solstråle sa...

Jeg innrømmer å ha lest bloggen din.

Kunst Kriticum sa...

hmm...

Anonym sa...

uffda

Anonym sa...

Hehe, kravstor skjønner jeg! Dessverre eksister den drømmen bare "in your dreams" og ikke i virkeligheten, for jeg har ikke helt forståelse for at det er gøy å lese uinteressante kommentarer på bloggen din :P

Joacim sa...

Kom meg inn på denne siden via noen andre folk. En blogg er til for å kommentere:P